tiistai 3. marraskuuta 2009

Kirje Ystävältä.



Kirje Ystävältä


Kirjoitan sinulle kertoakseni,
kuinka tärkeä olet minulle, ja kuinka haluaisin että
oppisit tuntemaan minua paremmin.

Kun heräsit aamulla, lähetin
häikäisevän auringonpaisteen sisään ikkunastasi.
Halusin sinun huomaavan minut.
Mutta sinä kiiruhdit pois.
Näin sinun juttelevan ystäviesi kanssa.
Lämmitin sinua auringonsäteillä ja
tein ilman suloiseksi kukkien tuoksulla.
Mutta sinä kiiruhdit pois,
et huomannut minua.

Huusin sinua pyörremyrskyn keskeltä ja
maalasin sinulle sateenkaaren taivaalle.
Silloin vilkaisit minua vähän,
mutta kiiruhdit silti pois.

Illalla sirottelin hopeisia kuunsäteitä kasvoillesi,
lähetin viileän tuulen antamaan sinulle levon
ja pyyhkimään pois surusi.
Vartioin sinua nukkuessasi ja kuuntelin ajatuksiasi,
mutta olit tuskin tietoinen läsnäolostani.

Minä olen valinnut sinut.
Haluan antaa sinulle tehtävän.
Kunpa kääntyisit puoleeni pian,
sillä vain minun avullani selvisit myrskystä.
Kaikki eivät nähneet enää aamua.

Minä pysyn lähelläsi.
Olen sinun ystäväsi
Rakastan sinua.
Ystäväsi Jeesus



1 kommentti:

Jose Ramon Santana Vazquez kirjoitti...

... ...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazon
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


TE SIGO TU BLOG




CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesia ...


AFECTUOSAMENTE
MANNA BLOGI




jose
ramon...